RESERVATIONSVILKÅR OG -BETINGELSER
Scanningsklinikkens ydelser kan kun reserveres online af kunder, som først har accepteret generelle vilkår og betingelser og har accepteret dem uden forbehold ved at klikke i den relevante boks beregnet til dette formål. Det er ikke muligt at fortsætte den online reservationsproces uden denne accept.
Reserveres ydelser pr. tlf. 50 112 112 eller via mail info@scanningsklinikken.dk fremsendes bekræftelse, hvor generelle reservationsvilkår og –betingelser fremgår. Kan disse ikke accepteres af kunden, skal kunden give besked retur, uden ugrundet ophold, for at annullere bestilling.
Paragraf 1. Definitioner og omfang
1.1 Definitioner
Følgende definitioner har samme betydning, uanset om de er i entals- eller flertalsform.
"Kunde" betyder en kunde, der reserverer en eller flere ydelser, der tilbydes på vores hjemmeside.
1.2 Omfang
Disse generelle vilkår og betingelser gælder for ydelser hos Scanningsklinikken ApS.
Paragraf 2. Reservation via hjemmesiden
2.1. Bekræftelse og afbestilling af reservationer
2.2.1 Bekræftelse
Bekræftelse af en reservation, som inkluderer de vigtigste elementer som for eksempel beskrivelsen af den reserverede ydelse, tid og sted, vil blive sendt til kunden pr. e-mail. Hvis kunden ikke modtager en bekræftende e-mail inden for 24 timer efter afgivningen af reservationen, skal han/hun kontakte Scanningsklinikken ApS på info@scanningsklinikken.dk
2.2.2 Afbestilling
Afbestillinger foretages ved at skrive til info@scanningsklinikken.dk eller via telefonisk henvendelse til den klinik, hvor tiden er reserveret - ring 50 112 112 og mød omstillingen. I tilfælde af afbestilling af en reservation fra kundens side, skal dette ske senest 24 timer før den planlagte tid. Ved senere afbestilling eller udeblivelse, faktureres kunden gebyr på 400 kr. Kunden har ikke nogen automatisk afbestillingsret, medmindre en sådan ret følger skriftligt (der udleveres til kunden inden bestilling).
2.2.3 Ændring af reservation
I tilfælde af ændring af en reservation fra kundens side, skal dette ske senest 24 timer før den planlagte tid. Ved senere ændring, faktureres kunden gebyr på 400 kr. Kunden har ikke nogen automatisk ændringsret, medmindre en sådan ret følger skriftligt (der udleveres til kunden inden bestilling).
Paragraf 3. Specifikke serviceydelser
3.1. Ydelser hos Scaningsklinikken ApS
3.1.1 Aktiviteter
Det er af og til muligt, at serviceudbydernes tilbudte ydelser, som er vist i beskrivelsen på hjemmesiden, aflyses på grund af for eksempel force majeure, sygdom hos scanningspersonale eller nedbrud på scanningsudstyr. I disse tilfælde vil kunden uden ugrundet ophold få besked. Kunden har mulighed for at annullere den planlagte tid eller at få den flyttet til andet tidspunkt.
Paragraf 4. Kundeservice og behandling af klager
Spørgsmål eller anmodninger om oplysninger sendes til info@scanningsklinikken.dk eller kunden kan ringe til +45 50 112 112.
Klager skal sendes via e-mail til info@scanningsklinikken.dk For hurtig afklaring opfordres kunderne til at indlevere deres klage umiddelbart efter scanningen.
Disse generelle vilkår og betingelser træder i kraft den 1. maj 2018.